RENTPASS ARAÇ KİRALAMA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ SAĞLAMAK
Müşteri gereksinim ve beklentilerini tespit etmek. Müşteri taleplerini zamanında ve istenildiği şekilde yerine getirmek. Müşteri memnuniyetini ölçmek,analiz etmek, şikayetleri değerlendirmek ve müşteriyi bilgilendirmek, şikayetin tekrarlanmamasını sağlamak.
Kalitenin müşteri odaklı olduğu bilincini çalışanlara aşılamak.
RENTPASS ARAÇ KİRALAMA ULUSLARARASI İTİBARLI ŞİRKET OLMAK
Oto kiralama konusu ile ilgili gelişmeleri yakından takip ederek yapılan hizmetlere yansıtmak. Taahhüt edilen hizmetleri zamanında ve bir defada doğru yaparak maliyetleri düşürmek. Kalitesi tercih edilen bir şirket olmak.
RENTPASS ARAÇ KİRALAMA ÇALIŞANLARIN AKTİF KATILIMINI SAĞLAMAK
Çalışanların bilgi seviyesini sürekli geliştirmek. Ekip çalışmasına önem vermek. İş güvenliği ve uygun çalışma ortamını sağlamak. Çalışan memnuniyetini arttırarak şirkete bağlılıklarını sağlamak.
RENTPASS ARAÇ KİRALAMA DOĞAL ÇEVRENİN KORUNMASINI SAĞLAMAK
İşlerin planlanması ve yürütülmesi aşamasında çevreye zarar verecek etkileri en aza indirecek önlemleri almak ve etkin bir çevre bilinci yaratmak.
RENTPASS ARAÇ KİRALAMA ISO 9001: 2000 SİSTEMİNİ SÜREKLİ GELİŞTİRMEK
Sektördeki en ileri kalite sistemlerini şirkette uygulamak. Tedarikçilerin kalite sistemlerinin gelişmesini sağlamak. Kalite sisteminin gelişmesi için kaynak ayırmak.